close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب دیزاین

    بازدید : 241
    چهارشنبه 11 بهمن 1396 زمان : 10:46

    اگر به طراحی سایت خود توجه کنید ، بسیاری از خطاهای مهلک طراحی سایت را متوجه می شوید . با این مقاله همراه باشید.

    1.پنهان نمودن دکمه بازگشت در طراحی سایت
    برخی طراحی سایت ها برای اینکه مانع خروج مخاطبان سایت گردند، دکمه خروج و یا بازگشت را در طراحی سایت پنهان می سازند و یا هنگامی که کاربر روی دکمه بازگشت کلیک می نماید، مرورگر به آن ها جواب می دهد که این امکان برای آن ها نیست. در برخی طراحی سایت ها هم دکمه برگشت، به حالت غیر فعال و خاکستری نمایان می شود.
    2.باز نمودن صفحه تازه در طراحی سایت
    در گذشته هنگامی که در طراحی سایت ها با هر بار کلیک کاربر صفحه و یا تب تازهی باز می شد، مزیتی برای آن طراحی سایت به شمار می رفت. اما حالا این مورد کاربران سایت را آزار می دهد، به این خاطر که قادر نیستند منبع هر صفحه را به درستی بیابند و سبب می شود تا سرعت کامپیوتر و یا حتی خود طراحی سایت پایین بیاید و از این رو، کاربر تجربه ناسازگاری از طراحی سایت به دست می آورد. تنها وقتی امکان باز نمودن صفحه و تب های تازه را برای مخاطبان سایت فراهم سازید که بخواهند لینکی از طراحی سایت شما را باز نمایند. به خاطر بسپرید که هیچ کاربری از طراحی سایتی استقبال نمی نماید که سبب شلوغ شدن و نامرتب شدن مرورگرهای شان می شود، به این خاطر که این امر آن ها را سردر گم می سازد.

    3.نگذاشتن شماره تماس و یا آدرس در طراحی سایت به نحوی کاربر به آسانی بتواند آن را بیابد.
    اگر در طراحی سایت یا فروشگاه ساز خود قصد دارید تا موردهایی را به فروش برسانید، بایست راه های بسیاری را پیش رو مشتریهای خود بگذارید تا با شما تماس بگیرند. هوشمند ترین شیوه ممکن این است که قسمت "تماس با ما" را در جایی از طراحی سایت خود بگذارید که واضح باشد و به آسانی یافت شود. در این صفحه بایست اطلاعات تماس، آدرس شرکت، آدرس ایمیل و غیره خود را بگذارید. این لینک "تماس با ما" بایست در هر صفحه از طراحی سایت تان وجود داشته باشد. حتی اگر هیچ کس با شما تماس نگیرد، وجود این اطلاعات نشانگر معتبر بودن طراحی سایت و کسب و کار تان است و از این رو قادر هستید اعتبار خود را افزایش دهید.

    4.لینک های خراب درطراحی سایت
    لینک های ناسازگار یعنی لینک هایی که کاربر را با پیام خطای 404 رو به رو می سازد، این گونه لینک ها مایه افت هر طراحی سایت و کسب و کاری است. طراحی سایت خود را آزمایش نمایید، سعی نمایید هر هفته این کار را اجرا کنید تا مطمئن شوید که همگی لینک ها به درستی در طراحی سایت شما کار می نماید. قادر هستید گزینه "تماس با وب مستر" را در فوتر طراحی سایت خود بگذارید تا هر زمان مخاطبان با لینک خرابی رو به رو شدند، به سرعت شما را در جریان بگذارند. از این رو، راحت تر قادر هستید لینک های خراب موجود در طراحی سایت خود را شناسایی نمایید و مشکل آن ها را برطرف سازید.

    5.سرعت لود کم طراحی سایت
    سرعت پایین بارگیری قادر است سبب شکست هر طراحی سایتی شود. مخاطبان بایست بتوانند با یک کلیک وارد طراحی سایت تان گردند. مطالعاتی اخیرا به وسیله محققین و طراحان سایت انجام شده است که نشان می دهد که خریداران و مخاطبان در دنیای اینترنت به طور مبه وسیله تنها برای بارگیری طراحی سایت 4 ثانیه صبر می نمایند. اگر بارگیری سایت از این میزان بیشتر باشد، کاربر طراحی سایت را ترک می نماید و دیگر هرگز به آن جا باز نمی گردد. عکس های بزرگ و یا انیمیشن های فلشی و موردهایی از این قبیل قادر است سرعت سایت تان را کاهش دهد. سرعت پایین طراحی سایت یکی از بدترین مشکلاتی است که یک طراحی وب سایت قادر است داشته باشد. تجربه ای که مخاطبان از یک طراحی سایت نماید و کم سرعت به دست می آورند خیلی ناسازگار است. بدتر از این شرایط این است که این مخاطبان از تجربه ناسازگار شان با دیگران نیز صحبت می نمایند.

    6.اطلاعات قدیمی و بروز نشده در طراحی سایت

    مجددا می گویم، هیچ بهانه ای نیست که بخواهید مطالب سایت خود را قدیمی و بروز نشده نگاه دارید. مطلب و اطلاعات موجود در یک طراحی سایت نبایست قدیاست. روزانه مطمئن شوید که مطالب سایت تان بروز و تازه است. از درست بودن مطالب طراحی سایت تان از نظر غلط املایی و گرامری نیز مطمئن شوید تا طراحی سایت غیر حرفه ای نداشته باشید. هیچ چیز بدتر از این نیست که کاربر در متن های سایت شما، غلط های املایی و گرامری بیابد.

    7. سرج کردن ضعیف در طراحی سایت
    اگر بازدیدکننده طراحی سایت به سرعت موردهایی را که می خواهد نیابد و به سادگی به موردهایی که می خواهد دسترسی پیدا ننماید، از سایت شما خارج می گردند و به سراغ رقیبان تان می روند. برای یک کاربر سایت خیلی خستگی آور است که بخواهد چندین صفحه به عقب برگردد تا مورد که مد نظرش است را بیابد. این موضع سبب اتلاف وقت آن ها نیز می شود.

    اگر در هر صفحه از سایت نوار سرچیی بگذارید، به آسانی قادر هستید به کاربران طراحی سایت تان کمک نمایید. این نوار سرچ را در بالای صفحه، جایی که بازدید نماینده بتواند به آسانی آن را ببیند، بگذارید. این نوار سرچ بایست به گونه ای در طراحی سایت قرار بگیرد که در هر صفحه نمایشی که بازدید نماینده از آن استفاده می نماید، به وضوح دیده شود. گذاشتن نقشه سایت نیز در هر صفحه قادر است به سرچی ساده مخاطبان تان کمک نماید. مخاطبان طراحی سایت بایست بتوانند با یک نگاه، موردهایی که به دنبال شان می گردند را در طراحی سایت شما بیابند. .


    8.استفاده از مدل مختلف فونت و رنگ های زیاد در طراحی سایت
    برخی طراحی سایت ها هستند که دارای صدها نوع فونت و چندین نوع رنگ مختلف هستند و از این جهت، طراحی سایت آن ها خیلی شلوغ و نامرتب به نظر می آید. در طراحی سایت خود تنها 2 یا 3 نوع فونت و رنگ به کار ببرید.

    از این جهت راحت تر قادر هستید کاربران خود را متقاعد به استفاده و خرید از سایت تان نمایید. به خاطر بسپرید که بایست همواره طراحی سایت خود را به گونه ای طراحی نمایید که در همگی ابزارها اعم از دسک تاپ و لپ تاپ و غیره به خوبی نمایان شود و کاربر نبایست از بازدید این طراحی سایت با مشکلی رو به رو شود. قادر هستید پیش از منتشر نمودن طراحی سایت خود، آن را در ابزار های مختلفی آزمایش نمایید تا به نتیجه مطلوبی برسید. از این جهت طراحی سایتی خواهید داشت که کاربران را در هر ابزاری که کمک می گیرند به خود جلب می سازد.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

    رییس هیات قایقرانی استان قزوین انتخاب شد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید کننده امروز : 24
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 2974
  • بازدید کلی : 60736
  • کدهای اختصاصی