close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب دیزاین

    بازدید : 291
    چهارشنبه 30 خرداد 1397 زمان : 12:30

    1- خرید لینک:
    به صورت کلی نمی شود گفت که خرید لینک اتفاق بدی است .و اگر سایتی اقدام به خرید لینک کرد نمی شود گفت که قطعاً جریمه می شود .به خاطر اینکه ممکن است در بعضی از مواقع احتیاج داشته باشیم ترافیک هدفمند از سایتی که همردیف ماست داشته باشیم ودرنظر می گیریم که یک بنر تبلیغاتی را در آن سایت قرار بدهیم که آن بنر لینک شود به سایت ما واین مصداق خرید لینک است.
    ولی خرید لینکی که منجر به جذب ترافیک می شود .

    از نگاه گوگل خرید لینکی بدی است که :

    از سایت های که تراس و آتوریتی پایینی دارند , سایت هایی که مزرعه ای از لینک ها هستند و از یک صفحه خودشان به 50 یا 100 یا 200 سایت دیگرلینک زده اند لینک بگیربم ...... خرید لینک از نظر گوگل به این معناست که سایت ما در یک بازه ی زمانی کوتاه مثلاً 50000 بک لینک از تمام صفحات یک سایت می گیره و بعد از یک ماه به صورت کلی پاک می شود.این نوع خرید لینک اتفاق بدی است.
    اگر خواستید از یک سایت لینک کوتاه مدت بگیرید با rel=nofollow این کار را انجام دهید .

    2- تبادل لینک
    از قدیم بین سئو کارها این موضوع مرسوم بوده که برای بالا وردن رنک یک سایت اقدام به تبادل لینک باسایت های هم ردیف یا غیر همردیف آن سایت انجام می دادند. به صورت کلی این اتفاق بدی نیست .....
    ولی اگر قرار باشد بنای رشد یک سایت مبتنی بر تبادل لینک باشد...

    یعنی تبادل لینک بیش از اندازه در طراحی سایت

    قطعاً از نگاه گوگل اتفاق خوبی نیست . به خاطر اینکه تبادل لینک به این معناست که از وب سایت ما از یک صفحه تا هزاران صفحه ما باید به سایت های دیگر لینک بزنیم تا بتوانیم از سایت های دیگر لینک جذب کنیم.
    بنابراین با توجه به معیار کیفیت لینک و اینکه سایت ما که در یک زمینه خاص داره فعالیت می کنه و به چه سایت هایی لینک میزند و از چه سایت هایی لینک می گیره تبادل لینک حائظ اهمیت می شود . گاهی اوقات رقبایی داریم که نوع فعالیت آنها نزدیک به فعالیت و کسب و کار ماست و مشتریان سایت ما ممکن است به خدمات و فعالیت های سایت مد نظر ما علاقمند شوند و حتی مشتریان آنها همچینین .. . و این تبادل لینک می تواند یک تبادل لینک با کیفیت هم از نظر لینک و هم از نظر جذب ترافیک باشد.

    3- محتوای تکراری در طراحی سایت اصفهان
    مدیران سایت وکسانی که ادیتورهای سایت هستند باید مطمئن باشند محتوایی که تولید می کنند
    یک محتوای با کیفیت است ................ از لحاظ املایی , پاراگرافبندی , وجود عکس و مدیا در وضعیت خوبی باشد
    کپی نباشد ............ یعنی مطلب را واقعا خودتون تولید کرده باشید . نه اینکه چند تا فعل و فاعل را جابجا کنیم
    با ارزش باشد ......... یعنی اگر یک آدم اهل فن خوند کیف کنه ... لذت ببره

    البته می توانید از سایت copyspce . هم کمک بگیریم . وقتی می خواهید یک محتوایی را در سایتی منتشر کنید، بخشی از آن محتوا را در آن سایت قرار می دهیم یا میتوانیم در گوگل ان محتوا را سرچ کنیم و ببینیم که قبلا آن محتوا وجود داشته یا نه.

    4- استفاده بیش از اندازه از تگ h1 در طراحی سایت
    در وب مرسوم است که در هر صفحه از سایت ما یک تگ H1 قرار میگیرد . لازم به توضیح است که در تگ H1 تیتر صفحه یا کلمه کلیدی مهم قرار می گیرد و این اتقاق ناخوشایندی است که ما در یک صفحه بیش از یک تگ داشته باشیم وجود تگ H1 در گوگل این را می فهماند که متن این صفحه ی من حول چه محوری می چرخد.
    سعی کنید مطالب خود را در قالب چندین زیر مجموعه تولید کنید ..... عنوان اصلی در h1 و عناوین زیر مجموعه در تگ h2 قرار گیرند .

    5- صفحات 404 (وجود صفحاتی که دیگه وجود ندارند)

    صفحاتnot found به صورت کلی یک ارور در سایت حساب نمی شوند. طبیعی است که یک سایت محصولی را ارائه می کند که در یک بازه زمانی ممکن است آن محصول را نداشته باشد یا بنا به هر دلیلی ممکن است یک صفحه از سایت حذف شود. اتفاق طبیعی است . ولی اگر کل صفحات اینکس شده ما در گوگل 500 صفحه است و تعداد صفحات not found ما 5000 صفحه است و این اتفاق طبیعی نیست . شاید برای بعضی ها این سوال پیش بیاید که چطور می شود که سایتی 500 صفحه داشته باشه 5000 صفحه نات وانت ایجاد کنه .

    استفاده از CMC آماده برای طراحی سایت

    گاهاً شما با تغییر نام یک پوشه آدرس 200 یا 300 صفحه تمام زیر مجموعه ها ی آن پوشه را تغییر بدهید با یک حرف از یک پوشه . واگر این تغییر نام ها با ریداریکت 301 همراه نشود تولید صفحات 404 می کنه که در واقع اتفاق بدی است.

    6- گرفتن لینک از سایت هایی با زبان متفاوت از زبان سایت ما در طراحی سایت

    این اتفاق هم در ابعاد وسیع اتفاق ناخوشایندی است. بعضی از وب سایت ها وب مسترها بنای جذب لینکشان را مبتنی برگرفتن کامنت از سایت های خارجی می گذارند. البته گرفتن کامنت از سایت خارجی اتفاق بدی نیست ولی وقتی قرار باشه از 100 لینکی که جذب یک سایت شده . 80 تای آنها از سایت هایی است که با زبان های دیگر است و هیچ تطابقی با سایت ما ندارند و از نظر گوگل این یک مورد منفی محسوب می شود.

    7- کیبورد استافینگ یا استفاده بیش اندازه از کلمات کلیدی در صفحه در طراحی سایت اصفهان

    در یکی دو سال گذشته مفهمومی به نام چگالی کلمات کلیدی در صفحه از نگاه گوگل بسیار با اهمیت بود. البته چگالی کلمات کلیدی یک موضوعی است که باید به صورت طبیعی اتفاق بیفتد. وقتی که ما می خواهیم صحبت کنیم در مورد خواص پرتقال و اگر قرار باشه 10 پاراگراف صحبت کنیم در این مورد کلماتی مثل خواص ، پرتقال در محتوا صحبت ما استفاده می شود . این چگالی یک چگالی طبیعی محسوب می شود. ولی در وب گاهی اوقات کل صفحه را در هر سطر کلمات کلیدی را بیش اندازه تکرار می کنند و گوگل با توجه به الگوریت های هوشمندی که داره می تواند خیلی راحت این موضوع را رسد کنه و یکی از موارد جریمه گوگل است

    8- جذب لینک های بیش اندازه از فوتر سایت ها در طراحی سایت

    اتفاقی که بین وب مسترها بیش اندازه رخ می دهد و امضاء سایت خودشان را پایین همه ی سایت ها قرار می دهند و توجه به این نکته ندارند که سایتی از آن دارند لینک می گیرند، آتورییتی بالایی ندارد و گرفتن این لینک اصلاً لینک با ارزشی حساب نمی شود و صرفاً لینکی است که طراح سایت را معرفی می کند و یک نقطه منفی حساب می شود.

    9- از دست دادن سایت مپ یا اطلاعات سایت مپ

    دو اشتباهی که وب مستر ها انجام می دهند که موجب جریمه شدن توسط گوگل می شود اینه که یا سایت مپ را در روت سایتشان را اضافه نمی کنند و یا در وب مسترتولزثبت نمی کنند و یا اینکه اطلاعاتی که در سایت مپ خودشان قرار دادند از قبل بوده و آن صفخات الان دیگر وجود خارجی ندارند و ممکن است از نگاه گوگل اتفاق ناخوشایندی باشد.

    10- وجود لینک های مخفی در طراحی سایت

    در محتوا های بعضی از صفحات ممکن است ما لینک ها و محتواهایی داشته باشیم که با استفاده از css ما انها را مخفی کرده باشیم یا رنگشان را همرنگ بکگراند کرده باشیم که مصداق بارز سئوی سیاه است و گوگل با آن مقابله می کند. 10 – استفاده از لینک هایی است که دردرون یک صفحه قرار می گیرند ولی به کاربرها نشان داده نمی شوند4

    علت افزایش خرید ویلا در مازندران
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید کننده امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 2961
  • بازدید کلی : 60723
  • کدهای اختصاصی