close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب دیزاین

    بازدید : 256
    چهارشنبه 23 خرداد 1397 زمان : 11:11

    عادت های بد می تواند قبل از اینکه بحرانی شوند، می توانند در شغل طراحی وب سایت مستقل جلوگیری به عمل آیند. شنیده اید که می گویند که 90 روز طول می کشد تا یک نوع عادت به وجود آید؟ ما این چنین زمانی را برای ترک عادت نیز به شما پیشنهاد می کنیم.
    در این مقاله، ما امروز به عادت های بدی نگاه می اندازیم که بسیار در شغل طراحی سایت تان تاثیر دارد:

    1.موکول کردن کارها به زمانی دیگر در طراحی سایت اصفهان
    این مورد در شغل طراحی وب سایت برای خیلی از ماها اتفاق افتاده است، اما کار کردن برای ترک این عادت امکان پذیر است. تعویق انداختن باعث استرس بی جا طراح وب سایت مستقل و انجام دادن کارها در دقایق آخر می باشد.
    برای ترک این عادت، هر هفته یا هر ماه (اگر امکان دارد) برنامه ریزی را برای پروژه طراحی سایت در نظر بگیرید تا روی پروژه نظارت کامل داشته باشید.

    2.حواس پرتی از کار به سادگی
    علاوه بر تعویق انداختن کارها در طراحی وبسایت، حواس پرتی توسط ایمیل، رسانه های اجتماعی و یا کامپیوتر نیز یک مشکل می باشد. نه تنها این حواس پرتی ها شما را از انجام مفید کارهای تان در طراحی سایت جلوگیری می کند، بلکه زمان ارائه پروژه طراحی سایت اصفهان را نیز افزایش می دهد.
    برنامه ای بریزید و این عوامل حواس پرتی را از خود دور کنید. زمان هایی را به اعلانات ایمیل و یا رسانه های اجتماعی اختصاص دهید و اطمینان یابید که محل کاری تان در منزل عاری از هر گونه حواس پرتی های است که شما را از کار روی طراحی سایت دور نگاه می دارد. حال این برنامه می تواند بستن درب محل کارتان باشد یا موارد دیگر.

    3. استراحت های طولانی و بیش از اندازه

    در اکثر محیط های کاری، کارمندان ساعات کاری مشخصی را کار کرده و برای استراحت هم زمان های مشخصی دارند. آیا این مورد در طراحی وب سایت مستقل عملی می شود؟
    گاهی اوقات در شغل طراحی وب سایت مستقل، اندکی استراحت نیاز است. این استراحت برای بدن شما مفید است، ولی منظورمان نیست که این استراحت 8 ساعت تمام طول بکشد.
    اگر مجبور باشید، حتما ساعتی را تنظیم کرده تا به موقع برخیزید و اندکی قدم بزنید و چیزی بخورید و به کار برگردید.

    4.جواب دادن ایمیل ها با جمله "من متاسفم"
    از این که ایده خود را به مشتری وب سایت ارائه می دهید، نباید معذرت خواهی کنید. اگر شما در شغل طراحی سایت مستقل به خوبی عمل کرده و سر وقت کارهای طراحی سایت اصفهان را انجام می دهید، چرا باید ایمیل های خود را با "من متاسفم" شروع کنید؟
    خیلی عادت بدی است که وقتی کار را با اعتماد به نفس و 100 درصد انجام می دهید، بابت آن عذرخواهی نیز بکنید.

    5.مقصر جلوه دادن دیگری

    طراحان وب سایت این موضوع را بارها می گویند: زمانی که باید پروژه طراحی سایت را انجام دهیم، قحطی و کمبود کار پیش می آید. قسمت اعظمی از این مشکل از برنامه ریزی و زمان بندی اشتباهی است که به عنوان طراح وب سایت مستقل دارید.
    پروژه های طراحی سایت خود را به گونه ای تنطیم کنید که جایی برای پروژه های جدید وب سایت داشته باشید. اگر پروژه های خود را به طور صحیحی تنظیم کنید، هیچ گاه به کسادی در شغل طراحی وب سایت بر نخواهید خورد.

    6.نداشتن سیستمی برای ذخیره سازی فایل ها و بک آپ ها
    آخرین باری که در طراحی وب سایت مستقل تان، همه چیز را مرتب کرده اید، چه زمانی بود؟ هفته پیش؟ ماه پیش؟ یا سال پیش؟
    همین حالا این کار را بکنید.
    بک آپ گرفتن فایل ها و استفاده از یک سیستم ذخیره سازی که باعث شود همه چیز در دسترس باشد، زمان زیادی را برایتان صرفه جویی می کند. این موضوع زمانی که کامپیوترتان به مشکلی برخورد، بسیار اهمیت می یابد و شما را از دردسرها به دور نگاه می دارد.

    7.تعییین نکردن خط قرمزها و خط مشی ها

    زمانی که بحث مشتریان وب سایت می شود، باید خط قرمزهایی را برای آن ها تعین کنید. این مرزها و خط قرمز ها می تواند شامل هرچیزی باشد، مانند ساعاتی که در دسترس مشتریان وب سایت هستید، حجم کاری و پروژه های که می خواهید انجام دهید و مبالغی که باید در دوره های مختلف پرداخت شود. این قوانین ساده ممکن است به نظر خیلی مهم نیاید، اما زمانی که دچار مشکل می شوید، اهمیت آن ها را درک می کنید.
    راه آسانی در این ماجرا وجود دارد و آن هم بستن قرارداد با مشتریان وب سایت است. تمامی قوانین و مقررات و وظایف دو طرف را در این قرار داد وارد کنید تا از مسائل پیش رو جلوگیری به عمل آید.

    8.طولانی شدن زمان تحویل پروژه


    هیچ چیز بدتر از این نیست که طراح وب سایت مستقل از مشتری وب سایت درخواست زمان بیشتری کند. سعی نکنید که این چنین طراح وب سایت مستقلی باشید.
    تنها پروژه های طراحی وب سایتی را قبول کنید که بتوانید در زمان مشخص ارائه دهید. این وظیفه شما است تا در زمانی مشخص شده پروژه مشتری وب سایت را ارائه دهید و شما نیاز به برنامه ریزی واحدی دارید تا زمان خود را برنامه ریزی کرده و تمامی کارهای طراحی وب سایت را در این مدت زمان به انجام برسانید.

    9. کار کردن به صورت تمام وقت و 7/24

    اگر به صورت تمام وقت و در هر زمانی کار کنید، هیچ چیز را در طراحی وب سایت درست انجام نمی دهید. مانند هر شغل دیگری، زمان هایی وجود دارد که شما بسیار با کار مشغول هستید، اما اگر فکر می کنید که شغل طراحی وب سایت مستقل تان خیلی از زمان های روزتان را می گیرد، زمان این است تا دوباره این شغل را برای خود ارزیابی کنید.
    کار کردن زیادی به دو مورد ختم می شود: موثر و مفید کار نکردن، و مواجه با حواس پرتی ها و به تعویق انداختن کارها طوری که خیلی دیر است که "نه" بگوید.
    هر طراح وب سایت مستقل چه پاره وقت و چه تمام وقت باید ساعات مشخصی را برای کار خود در روز مشخص کند.

    10. بد جلوه دادن برندتان
    به عنوان طراح وب سایت مستقل، شما باید این موضوع را درک کنید: شما به تنهایی یک برند هستید. هر کاری که در جوامع و اجتماع می کنید، بخشی از برندتان را هویدا می کند. از این رو، قبل از این که عملی را انجام دهید یا پست و نظراتی بگذارید، فکر کنید. شما نمی دانید که چه زمانی مخاطبان تان، مشتریان وب سایت آینده تان خواهند شد.
    از این که از پروژه طراحی وب سایتی در رسانه های اجتماعی شکایت کنید، پرهیز کنید. ایمیل ها و پست هایی را که سراسر غلط املایی و گرامری است در وب سایت های شبکه اجتماعی وارد نکنید. هر کدام از این کارها و خیلی از موارد دیگر، شما را یک شخص غیر حرفه ای نمایان می کند و بر شغل طراحی سایت آینده تان تاثیر خواهد گذاشت.

    حرف آخر
    خیلی آسان است که به عنوان یک طراح وب سایت مستقل، با یکی از این عادت های بد رو به رو شویم، ولی حالا زمان این است که به نقاط ضعف خود فکر کنید، باید برای ترک این عادت ها کاری بکنید. با یک عادت بدی که هم اکنون دارید شروع کنید و درصدد رفع آن بر بیایید. شاید در ابتدا اندکی سخت باشد- ترک عادت موجب مرض است- اما با کار کردن روی خود در طول این 90 روز، خواهید دید که شما می توانید. به این ترتیب، مشتریان وب سایت برای طراحی های وب سایتی که برای شان انجام داده اید، از شما متشکر خواهند بود.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

    به وبلاگ خود خوش امدید
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 2959
  • بازدید کلی : 60721
  • کدهای اختصاصی