close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب دیزاین

    بازدید : 211
    شنبه 15 ارديبهشت 1397 زمان : 10:27

    بیل گیتس، مدیر بزرگترین کمپانی آی تی در جهان یعنی مایکروسافت در باره محتوا اینگونه گفته است : " محتوا پادشاه است " اما چطور میتوانیم برای وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به یک پادشاهی محتوا بعد از طراحی سایت دست پیدا کنیم ؟ در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    تحقیق در باره تجربه های کاربری بعد از طراحی سایت اصفهان
    برای دریافتن این که چگونه کاربران در رسانه های اجتماعی و در RSS، به پست های شرکت ها جلب می شوند، ما دو تحقیق متفاوت را در این زمینه برگزار نمودیم:
    - تحقیق اول سه سال پیش اجرا شد و روی فید های RSS تمرکز داشت. ما فیدهای متنوعی را با 4 READR RSS مختلف تست کردیم. در این زمینه از دو متد متفاوت بهره گرفتیم:
    - بیشتر این جلسات تست مانند تست کاربردی بودن طراحی سایت اصفهان برگزار شد، اغلب از یک نظارت کننده استفاده می کردیم تا جزئیاتی را درباره این که مردم چگونه تیترها و عناوین پست ها را در RSS می خوانند، به دست آوریم.
    - ما مطالعات میدانی بسیار زیادی را اجرا کردیم: افرادی را در حین عملکردهای شان در محیط های مختلفی که هستند، نظارت می نمودیم. این امر به شما دیدگاه های طبیعی و واقعی از این که چگونه مردم از فیدهای RSS مربوط به تجارت ها در زندگی و شغل روزمره شان استفاده می کنند، ارائه می دهد.
    - تحقیق دوم ما (تحقیقات جدید) 4 شبکه اجتماعی مختلف را شامل می شد- فیس بوک، تویتر، مای اسپیس و لینکدین. هم چنین ما تست های متداولی را روی فیدهای RSS برگزار نمودیم. این تحقیق خود شامل دو مطالعات مجزا می شد:
    - خیلی از این جلسات تحقیقاتی مانند تست کاربردی بودن طراحی وب سایت، جایی که شرکت کنندگان از RSS READER خود (معمولا GOOGLE READER) برای مطالعه بخش های RSS استفاده می نمودند، برگزار شد. ما از کاربران وب سایت می خواستیم تا در دو هفته اول این تحقیقات، برای دریافت پیام و یا پست از شرکت های از پیش تعیین شده ای، ثبت نام نمایند.

    ما هم چنین از آن ها خواستیم تا در طول این تحقیقات، در شرکت هایی جدیدی نیز ثبت نام کنند، از این رو ما می توانستیم رفتار آن ها را در فالو کردن پست شرکت های جدید مشاهده نماییم. این مطالعات آزمایشگاهی بینش های مفصلی از رفتار های جستجو و یا خواندن محتوای شرکت کنندگان در حالی که به پست های برخی شرکت ها دسترسی دارند، ارائه می دارد.

    کاربرد تجاری در برابر کاربرد شخصی بعد از طراحی سایت

    ما دیگر استفاده ها و کاربرد های این سرویس ها را برای امور شخصی، بررسی ننمودیم. بیشتر این استفاده های شخصی به ارتباط داشتن با دوستان و خانواده بر می گردد. ما تست هایی را از سیاستمداران و افراد مشهور نیز انجام دادیم (مانند ستاره های ورزشی و موسیقی)، اما حتی اگر آن ها یک فرد محسوب شوند، عملکرد آن ها در پیام رسانی و ارسال پست هایی در اینترنت، مانند سازمان ها و شرکت ها می باشد.
    به طور مثال، زمانی که نخست وزیر استرالیا تویتی را می سازد که قصد سفر به تاسمانی را دارد، هیچ نشانه ای از این که این منطقه (تاسمانی) محل زندگی دوستانش می باشد و قصد خوش گذرانی با آن ها را دارد، ملاحضه نمی شود. بلکه، یک واقعیتی را بیان می کند که این وزیر به این منطقه سفر می کند تا نیازهای آن ها را برطرف نماید و از مشکلات شان آگاه شود. در واقع –همان طور که برخی از کاربران مطالعات ما نیز اظهار داشتند- در این جا سوال هایی به وجود می آید که آیا این پی ام مستقیم از خود شخص ساخته می شود و یا از طرف دستیاران او.

    تحقیقات ما توسط یک هدف مشخصی پیش می رود: ما می خواهیم دستورالعمل های ساخت محتوای شرکت ها و سازمان ها درک نماییم. ما روی پست های شخصی افراد تمرکز نمی کنیم و این موضوع در تحقیقات ما بی اهمیت می باشد.به طور همزمان، پست برخی تجارت ها در قالب پیام های شخصی در اینترنت و شبکه های اجتماعی سرایت می کند. این موضوع می توانند درجه استفاده و کاربردی بودن پیام ها را مشخص سازد. تجارت هایی که اغلب پست می گذارند، افرادی بسیاری را از خود دور می کنند و محبوبیت خود را از دست می دهند (و ممکن است حتی ریسک UNFOLLOW شدن نیز به وجود بیاید). شرکت کنندگان تحقیقات ما، پست شرکت هایی که بسیار مورد آزار و اذیت آن ها می شوند را لیست می کنند.

    کاربران وب سایت ترجیح می دهند تا تجارت ها گاه به گاه پست هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند که این امر می تواند ارتباطات شرکت ها را با مردم تقویت کند. به طور همزمان، مردم انتظار دارند تا فید های RSS تجارت ها بسیار رسمی باشند و به نظر مانند چت و گفت و گوی صمیمانه نباشد. هم چنین، برای برخی سرویس ها مانند BBC، مردم ترجیح می دهند که سبک فوق العاده حرفه ای را در پست ها مشاهده نمایند.

    بروزرسانی های RSS می تواند نسبت به پیام و پست های اجتماعی، منبعی رسمی و با اعتباری شناخته شود. کاربران سایت تمایل دارند تا فید های RSS را در محل کار خود برررسی نمایند، این در حالی است که پست های شبکه اجتمکاعی را در خانه مرور می کنند.در تحقیقات ما، کاربران تنها 6 درصد از بروزرسانی پیام و پست های شرکت ها را در شبکه های اجتماعی توسط گوشی های همراه شان مرور نمودند (و 94 درصد در کامپیوترهای واقعی این موارد را چک کردند). درصد استفاده از گوشی همراه ممکن است با بهبود طراحی رابط کاربری این ابزارها نیز افزایش یابد، اما باز هم این بهبود و پیشرفت بسیار اندک می باشد، زیرا پیام شرکت ها به ندرت در ابزارهایی که مردم در خیابان و بیرون از خانه استفاده می کنند، مورد مطالعه قرار می گیرد.

    مدیریت جریان در شبکه های اجتماعی
    تمامی انواع رسانه ها در مطالعات ما دارای یک جریان یکسان از پست ها بودند که به ترتیب تاریخ ردیف بندی می شدند که جدید ترین پست ها در بالا قرار می گرفت. اگر چه کاربران RSS توسط منابع پیام ها و پست ها، آن ها را رده بندی می کردند، اما طبقه بندی بر اساس جریان زمانی یکی از تجربه های کاربری غالب و برجسته در این میان محسوب می شود.مردم از طراحی ساده این رابط های کاربری بسیار استقبال کردند: هیچ تلاش یا زمان قابل توجه ای نیاز نیست که برای نگاه کردن و مرور کردن این لیست ها صرف شود و ممکن است تنها مقداری کمی اسکرول نیاز باشد. کاربران به دنبال پست های قبلی نیستند که ممکن است از دست داده باشند، آن ها می خواهند از جدید ترین اطلاعات باخبر شوند.

    از این رو، زمانی که یک بار پیام و یا پست شما در صفحه نمایش اصلی کاربر کنار گذاشته شد، دیگر مانند این است که اصلا وجود ندارد. کاربرانی که جستجو پیام ها را در صفحات ثانویه ادامه می دهند، مطمئنا نادر هستند و این اتفاق بی سابقه می باشد.این مقایسه میان خبرنامه ایمیل و دیگر اعلانات ایمیلی که کاربران باید به طور دستی آن ها را غیر فعال نمانید را در نظر داشته باشید. بروزرسانی های شبکه اجتماعی در جدول زمانی به خودی خود جا به جا می شوند و یا کلا از دید خارج می گردند و کاربران نیازی ندارند تا در این امر دخالتی داشته باشند. اگر چه شرکت کنندگان ما این حقیقت را می پذیرند، اما این موضوع، قدرت رسانه های مبتنی بر این گونه جریان ها را نسبت به خبرنامه های ایمیلی کاهش می دهد، زیرا ارتباط و تعامل مشتریان در این رسانه ها بسیار کاهش می یابد.

    تکرار دفعات انتشار پست در شبکه های اجتماعی
    بیشتر کاربران، فیس بوک و تویتر را حداقل هر روز مرور می کنند و مای اسپیس و لینکدین را گاه به گاه چک می کنند. در آینده، بدون شک سرویس های شبکه اجتماعی دیگری به وجود می آید که محبوب می شوند، اما این موضوع در اصل ماجرا تفاوتی را به وجود نمی آورد: برخی سرویس ها به طور مکرر استفاده می شوند و برخی با هر برورسانی، مورد توجه کاربران قرار می گیرد، این در حالی است که برخی سرویس ها به ندرت استفاده می شوند. شما باید برای انتشار پست های شرکت و تجارت تان، زمان بندی خود را بر اساس محبوبیت رسانه های مورد استفاده مردم، ترتیب دهید.
    اگر به ندرت پست هایی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید، ممکن است این پیام های تان در جدول فعال زمان بندی کاربران قرار نگیرد و کاربران به این ترتیب به بروزرسانی پست های شما توجه ای نمی کنند، اما اگر به طور مداوم پست می گذارید، به یاد داشته باشید که شلوغی بیش از حدی را به وجود می آورید و باعث اذیت و آزار مخاطبین خود می شوید.
    سه انگیزه اصلی در این زمینه ترس، طمع و منحصر به فرد بودن می باشد و پست های شبکه اجتماعی می توانند دو مورد آخر را بیشتر در بر داشته باشند. کاربران بسیار در انجام معاملات (طمع) با تجارت ها مشتاق هستند، اما زمانی که کاربران پست های یک شرکت را تجارتی و تبلیغاتی درک نمایند –نه دوستانه- در برابر این فروش های تهاجمی و فریب دهنده بسیار مقاوت می کنند. داشتن تعادل در این زمینه بسیار ضروری می باشد.
    کاربران انتظار دارند تا پست های متداولی را از یک شرکت و یا یک تجارت مشاهده نمایند. به طور مثال، یک کاربر اظهار داشت که اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی به دستش می رسد، این حس را در او به وجود می آورد که اولین کسی است که از آن ها با خبر می شود. این چنین احساسات به فالورها، حس منحصر به فرد بودن القا می کند.
    یافتن کسب وکار های مرتبط برای دنبال کردن

    بسیار نادر است که کاربران در وب سایت های شبکه اجتماعی، به دنبال شرکت ها و سازمان هایی باشند. به طور معمول، انگیزه فالو کردن یک شرکت از عوامل مختلفی تاثیر می گیرد- مانند توصیه های دوستان، ایمیل (خبرنامه و یا تاییدیه) از شرکت، یا لینکی در وب سایت شرکت مورد نظر.
    متاسفانه، زمانی که کاربران تصمیم می گیرند تا یک شرکت را فالو نمایند، همیشه به سادگی امکان پذیر نمی باشد. کاربران ابتدا وب سایت اصلی شرکت ها را بازدید می کنند تا اطلاعات مربوط به دسترسی به اکانت های شبکه اجتماعی آن ها را بیابند، زیرا وب سایت های شبکه اجتماعی جستجو و یا جستجویابی ضعیفی را ارائه می دهند و یافتن شرکت مورد نظر در این شبکه ها به سختی امکان پذیر است. متاسفانه، حتی برخی از وب سایت های اصلی شرکت ها نیز نمی توانند در یافتن سرویس های اجتماعی به کاربران کمک نمایند. حداقل، باید از جستجوی داخلی وب سایت های خود مطمئن باشید که می تواند زمانی که کاربران عبارت هایی را مانند "فیس بوک" و یا "تویتر" را در باکس جستجو وارد می نمایند، نتایج متناسب و مربوطه ای را ارائه دهد.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کد .

    زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 10
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1091
  • بازدید سال : 4287
  • بازدید کلی : 62049
  • کدهای اختصاصی