close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب دیزاین

    بازدید : 288
    يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 زمان : 12:04

    وجود شبکه های اجتماعی در عصر امروز، به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها و رکن های اصلی زندگی بشریت که میتواند تاثیر بسیاری برروی رفتار و زندگی بگذارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های نفوذ در شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت بررسی کنیم . در ادامه با طراحی سایت همراه با شید.
    اگر به شبکه های اجتماعی نپیوندید، نمی توانید انتظار داشته باشید که تجارت موفقی نیز خواهید داشت. در هر صورت، برای اینکه حضور آنلاین تان را بسط دهید، نیاز دارید تا به طور موثری محتوای طراحی وب سایت خود را بازاریابی کنید. در این مقاله طراحی سایت اصفهان چگونگی این امر را به شما نشان خواهیم داد.

    1 - تیتر های محتوا از هرچیزی مهم تر و ضروری ترند

    زمانی که بحث رسانه های اجتماعی و تبلیغ و بازاریابی طراحی سایت از این طریق می شود، نمی توان اهمیت تیترها را نادیده گرفت. شما باید تیترهای مختلف و متناسبی را برای هر پست و یا متنی که در طراحی سایت اصفهانخود می گذارید، انتخاب کنید و از این رو می توانید محتواهای مشابه ای را نیز بارها و بارها در رسانه های اجتماعی در معرض دید مخاطبین خود بگذارید.

    2 - ارتباط رو در رو با مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی را ادامه دار کنید

    خیلی اهمیت دارد تا به صورت بصری با بازدیدکنندگان وب سایت تان ارتباط یابید. می توانید با اولین تصویر جذاب، چشمگیر و تاثیرگذاری که در صفحه اول وب سایت تان قرار دارد، شروع کنید. شاید خیلی هم به نظر مهم نیاید، اما تاثیر زیادی بر مخاطبین و بازدیدکنندگان وب سایت تان می گذارد تا فعالیت هایی را در طراحی سایت انجام دهند. تصویر اولیه در طراحی سایت تان می تواند مانند پنجره ای باشد که برند و تجارت تان را نمایان می کند. این تصویر را به طور متداوم بروزرسانی کنید تا بتوانید کلیک های بیشتر در طراحی سایت خود دریافت کنید.

    3 - رسانه های مختلف را برای ترویج محتوای طراحی سایت اصفهان تان به کار ببرید

    ویدئوها و تصاویر جزء مواردی هستند که بسیار در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. محتواهای حاوی اطلاعات مفید و کاربردی برای بازدیدکنندگان وب سایت بسیار ارزشمند تر از پاراگراف های طولانی می باشند. اینفوگرافیک ها، منابع عالی برای به اشتراک گذاری محتوا و پست های تان به گونه متفاوت و جالب می باشد. اگر چه ساخت اینفوگرافیک ها نیاز به زمان و تلاش زیادی دارند، اما به طور روز افزون در حال به اشتراک گذاری می باشند.

    4 - پست ها و محتوای طراحی سایت خود را برای شبکه های اجتماعی اختصاصی کنید

    برای اطمینان یافتن از این که پست های تان در رسانه های اجتماعی کلیک می شود و مخاطبین به آن جذب می شوند، شما نیاز دارید تا هر قسمت از محتوای طراحی سایت تان را متناسب با رسانه ای که به اشتراک می گذارید، بهینه سازی کنید. این موضوع به معنی استفاده از تصاویر با اندازه متناسب در رسانه اجتماعی مورد نظر و استفاده از یک متن به میزان بهینه می باشد. تصاویر INSTAGERAM در شکل های مربعی و FACEBOOK در شکل های مستطیلی بسیار عالی عمل می کنند. می توانید محتواهای خود را داری هشتک کنید تا زودتر و سریعتر در رسانه های اجتماعی فراگیر شود.

    5 - بازدید پست هایتان را افزایش دهید

    روی شمار فالورها، فروش محصولات طراحی سایت تان از طریق رسانه های اجتماعی، انتقادات و پیشنهادات و فراگیر شدن پست های تان نظارت داشته باشید. مخاطبین تان دوست دارند تا پیشرفت های تان را به وضوح ببینند و احساس می کنند که در این پیشرفت و ترقی شما سهیم هستند. برای مثال، زمانی که می بینید 1000 نفر صفحه شما را لایک می کنند و محتواهایی که از طراحی سایت خود به اشتراک می گذارید را دوست دارند و درباره آن نظر می دهند، می توانید این شمار را نیز به همگان اعلام کنید.

    6 - فید بک از فالور های شبکه های اجتماعی خود را به کار بگیرید

    فالورهای تان مشتریان طراحی سایت شما خواهند بود و همیشه حق با مشتری است. با آن ها ارتباط داشته باشید. از آن ها بخواهید تا بازخورد هایی برای شما ارسال کنند. به آن ها توجه داشته باشید. اگر برند و یا محصولات طراحی وب سایت تان نمی تواند به منظور رفع نیازهای مشتریان سایت تان بهیود یابد، آیا می توانید از آن ها درخواستی داشته باشید؟ هیچ چیز بهتر از رضایت مشتریان طراحی وب سایت تان نیست. آن ها در حقیقت پشتیبانی کننده برند و تجارت تان می باشند. آن ها بدون این که در تجارت شما سهیم شوند، طراحی سایت و یا برند شما را بسط خواهند داد. شما باید به هر انتقاد و پیشنهادات شان جواب دهید و از آن ها تشکر کنید.

    در هر صورت، زمانی که شخصی به اکانت شما تویت و یا پستی می فرستد، باید همیشه پاسخگوی شان باشید تا رضایت هر چه بیشتر شان را جلب کنید.

    7 - با کمک خواستن از فالور هایتان آنها را با خود درگیر کنید

    عامل ترویج پست ها و مشهوریت طراحی سایت تان، فالورها و طرفداران تان می باشند. از آن ها بخواهید تا محتوای طراحی سایت و یا پست های تان را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و ترویج دهند.

    در هر صورت، تشکر کردن از فالورهای تان و قدردانی از آن ها می تواند روش خوبی برای شروع بسط محتوای طراحی سایت و یا پست های تان در رسانه های اجتماعی باشد. شما باید اندکی نیز پیش تر روید؛ منظور ما مشتریان وفادار و همیشگی شما هستند. هر کار می کنید فرقی ندارد، از اعماق وجود تان برای این مشتریان کارهایی انجام دهید.

    9 - چندین بار محتوای وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

    در شروع این مقاله بیان کردیم که خیلی عالی می شود تا تیترها مختلفی را برای یک پست مهیا کنید. این امر بسیار حائز اهیمت است زیرا می توانید یک پست مشابه را بارها در ساعت ها و روزهای مختلف در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همه کاربران تان در یک زمان نمی توانند تمام پست های شما را ببینند. با تکرار پست کردن آن ها، می توانید افراد بیشتری را به خود جذب کنید و به طراحی وب سایت خود هدایت کنید. BUFFER ابزار خوبی برای انجام این مورد می باشد.

    10 - بخش کامنت ها حیاتی هستند !

    بخش نظرات در طراحی سایت تان می تواند برای اهداف مختلفی بسیار اهمیت داشته باشد. این قسمت به شما اجازه می دهد تا با طرفداران خود در ارتباط باشید و این قسمت به شما شانسی برای ترغیب بیشتر آن ها برای ارائه نظرات و ایده ها عرضه می دارد.

    این قسمت نیز می تواند مانند هر سیستم عامل دیگر باعث شود تا صدای خود را به گوش مخاطبین خود برسانید. در حقیقت، می توانید از بخش نظرات طراحی وب سایت برای گسترش محتوای طراحی سایت تان استفاده کنید. برای مثال، می توانید توصیه های خود را در یک پست ارائه دهید و سپس به مقاله تان در طراحی سایت برای توصیه های بیشتر، لینک گذاری کنید.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کد .

    به وبلاگ خود خوش امدید
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 3953
  • بازدید کلی : 61715
  • کدهای اختصاصی